Måndag!

Idag är det måndag och det betyder gaming-måndag! wiieee! Har sovit ut idag och ligger fortfarande i sängen med datorn. Haha laaata jag ^^ Hur som helst så ska jag ta mig upp nu för att snart åka till Louise, där blir det först lite seriöst (?) plugg och sen gaming-måndag! Efterlängtat och behövligt! Måndagar är en bra dag att slakta zombies på! Vårt gäng är dock två mindre idag pga av att den enda inte kunde och den andra är ute i Europa och springer runt, eller snarare åker tåg. Men jag tror vi kommer lyckas ganska bra ändå ^^
För övrigt kan jag också berätta att på torsdag händer en väldigt intressant och bra grej, men jag tänker inte berätta nu va det är! För er som redan vet vill jag inte att det postas några komentarer om vad det är tack! Ni andra får hålla er nyfikenhet för jag kommer berätta mer om det efter torsdagen!
Ha en underbar måndag! I know I will! Denna vecka kommer rocka!
Level on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0