Tillbaka!

Hej och förlåt kära läsare för att jag har varit så inaktiv! Detta beror mest på att jag har haft sjukt mycket att göra de senaste månaderna i skola och jobb.
Då jag fortfarande har mycket kvar att göra kommer jag smygstarta upp bloggen igen lite smått. jag behöver därför DITT förslag till veckans boss, maila till [email protected]!
Många fantastiska spel har släppts under hösten! På grund av att jag har varit bortrest en lite längre tid har jag dock missat releasen på de senaste. :( Dessa ska dock tuggas igenom när jag är tillbaka i min soffa!
Uncharted 3 var däremot en riktig upplevelse! Otroligt snyggt gjord och man blir alltid lika glad över att få följa med Mr Drake på nya äventyr, mums mums! ;) Eftersom jag inte är ett BF3 fan direkt vart jag glatt överraskad över spelet! Nu väntar jag ivrigt på att få komma hem och testa MW3 för att se vem som enligt mig "vinner" kampen!
Likaså ska efterlängtade AC Revelations och nya Zelda spelas flitigt, men allt i sinom tid.
Håll till godo.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0