Arkeologi?

För er som inte vet det så pluggar jag till arkeolog och vad passade då inte bättre än att dra igenom de gamla Tomb Raider filmerna en fredagkväll? "Men va fan!?" tänker nog många av er nu. Ja jag vet, de kanske inte är de bästa filmerna på jorden direkt, men jag gillar dom! De bygger på tv-spel, karaktärerna letar gamla saker i filmerna och Angelina Jolie spelar Lara Croft. Jag gillar Jolie skarpt, tycker hon är sjukt sexig och passar dessutom som Lara. Eller vad tycker ni? Nåväl, värre filmer som bygger på spel har man ju sett!
Angie och Craig. Mjau
Ikväll blir det gamenight hos en kär vän! Woho! Här ska spelas COD!
On to the next level!

Kommentarer
Postat av: Maggot

En av dem viktigaste ingredienserna i arkeologifilmer brukar väl vara nazister och monster, är det inte läskigt att plugga till ett yrke som bygger på möten med dessa varelser?



Tomb Raider är coolt, Jolie är cool, TVspelsfilmer är coolt sålänge Uwe Boll inte är inblandad.

2011-02-19 @ 13:07:07
Postat av: KS

Vilken chock jag fick av att Daniel Craig är med i filmen! :O

2011-02-19 @ 13:48:19
Postat av: Mattias F

Rhona Mitra > Angelina Jolie, btw skrämmande att jag kommer ihåg hennes namn efter typ 15 år...

2011-02-20 @ 01:34:35
Postat av: Tomas

Rhona Mitra ja just ja! Jävlar! haha.

Men Angelina gör det ändå bäst. även om hon inte var först.

mmm. Angie....

2011-02-20 @ 01:38:59
URL: http://www.tomaslif.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0