Gamenight!

Sitter hemma hos en god vän och har gamenight! Mycket trevligt! Självklart finns det chips, godis, läsk och kaffe ^^
Men efter att ha kört Black Ops i några timmar (först zombie style, sen vanligt) så börjar det märkas att tröttheten infinner sig. Min syn är inte som den ska, min tumme börjar göra ont (jävla spring hela tiden med shotgun!) och min kill sjunker lika snabbt som Titanic! Från att ha börjat kvällen med många "mohahaha!" så fortsätter nu kvällen med ett x-antal svordomar, ja svär gör man väl alltid, men de fula orden ökar markant!
Nåväl, en äkta soldat ger aldrig upp, så tillbaka till sliten och fler fula ord antar jag? Men en sak är säker, hur dåligt det än nu börjar gå så har vi fortfarande hur trevligt som helst :D
Vad har ni gjort denna lördagkväll?
RELOAD!

Kommentarer
Postat av: Mattias F

Suttit på en djävla buss och åkt från Gbg till Öland, till råga på allt har strömmen gått sönder på bussen så kunde inte använda datorn, sedan losar vi matchen och ska åka hem igen, då tar batteriet slut i mobilen så har typ kollat ut genom ett fönster i 10 timmar. idag.

2011-02-20 @ 01:32:50
Postat av: Karlsson

Spenderade lördagen med att bygga ihop en ny dator till mig jippi

Sen hem och kollade på TV med Fredrik och Bobby och en stor nachotallrik :)



Miss u babe!

2011-02-20 @ 13:13:47
URL: http://feie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0