Lite om N3DS

Provade att spela det idag en stund. Visst var det lite coolt och sådär med djupet och hej och hå. Jag blev ungefär lika impad som jag trodde att jag skulle bli, det vill säga inte så mycket. Återigen:
  • Måste hålla den helt still för annars tappar man effekten
  • På vissa spel uppstår en aning illamående pga effekten
  • Batteritiden suger
  • Laddningstiden suger
Jag är så pass imponerad att jag inte känner att jag har något behov av att skaffa denna lilla pryl nu, utan tänker istället som sagt vänta på den förbättrade lilla enhet som antagligen kommer komma inom en ganska snar framtid i vilket fall.

Kommentarer
Postat av: Tomas

är inte det konstigt så säg. att man med nintendo VET att om man bara väntar ett år så kommer det komma en förbätrrad version som man kommer behöva köpa. Tssss.

iallafall. skönt att höra att man inte ska ångesta över den än. :P

2011-03-29 @ 09:04:23
URL: http://www.tomaslif.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0