Mario Kart

Var och körde MK hos en kompis igår, vi var fyra stycken så nog fick man kämpa om placeringarna! ^^
Blev bjuden på taco-paj också! mycket mycket gott!
Jag förhandsbokade även nya Zelda spelet, så nu saknas bara en TV i mitt hem igen, hahah ^^
Va ingen TV? Undrar kanske några av er nu. Men hur kan du då spela?
För tillfället lirar jag mycket hemma hos polare. TV har jag ingen eftersom jag flyttade isär och har sedan dess som fattig student inte haft råd att skaffa någon (min pluggdatorn börjar dessutom gå sönder). Men nu ska det snart bli av hoppas jag! Längtar efter att få spendera en kväll själv med ett riktigt bra äventyrs-spel, typ Uncharted 3 ^^

Kommentarer
Postat av: The Great Thomas

Var riktigt kul! hoppas vi gör om de snart igen... bara en rättelse, Mario Kart stavas Kart inte Cart :D

2011-03-21 @ 11:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0